Friday 11 January 2013

" Diploma Kejururawatan "


" GROUP 6B "

Yang pakai baju hitam tu MISS TAN PEI CHIN ( Lecturer's Incharge ) bg group 6.
Inilah kawanII aku waktu study dulu. :)


Ada 2 org warga Nigeria : Michael & Jude
hmm...kdgII mereka ni sgt menjengkelkn...sabor je la -__-
Penah jugak la ak bertgkar dgn si Michael tu,sbb dia sengaja menghalang jln aku.
Pastu plak kerusi yg aku tolak kena kat dia,terus mengamuk dia. Dia nak tampar aku,tp x de la kne cume kepala aku je la terhantuk kat dinding...mmg geram giler aku dgn dia tu..ishh !!!




Ni pic waktu kami pergi melawat ke kilang roti Gardenia...:)
**subject Safety in Healthcare.
dtg untuk makan jek..haha :D



Yang ni pulak pic kami di Hospital Serdang,Selangor.
..' post-mortem'..




3 pic di atas ni semuanya di Hospital Jasin,Melaka.
Kami masuk ke operation theatre (OT).
Baju biru tu la pakaian yg mesti dipakai kalau masuk ke OT.
Dan x lupa juga selipar dan kasut croc wrna hijau tu,..hehe...
untung kje kat OT..pakai mcm tu jek.. :)


**rindu waktu praktikal...mcmII blh belajar,..

No comments: