Thursday 10 January 2013

"aku"


Assalamualaikum wrt. :)
Syukur ke hadrat Allah s.w.t kerana dengan izinNya,dapat sy kongsikn serba sedikit mngenai kehidupan realiti hidup "aku" sbg seorg hamba Allah...

Cerita mengenai "aku" ni bukanlah cerita yg ditokok tambah ataupun cerita yg palsu. Segala cerita yg ditulis disini adlh berdasarkn kehidupan sebenar "aku". Dalam blog ~Mengenai Hati~ ini juga sy akan cuba sedaya upaya untuk berkongsi sebanyak mgkin kisah yg berkaitan dengan "aku". Bukanlah dengan niat hendak mengaibkan org lain mahupun menyindir. Bukan sama sekali mengenai hidup org lain,tetapi segalanya tentang  "AKU". Tapi, blog ~Mengenai Hati~ ini cuma ingin berkongsi dan menceritakan segalanya tentang pahit manis "aku" sepanjang perjalanan hidupnya. Namun tidaklah sehingga kisah mengenai hal peribadi "aku"...

Entah kenapa terdetik hati sy utk menulis kisah ttg "aku" ni...apapun pandangan anda ttg blog ~Mengenai Hati~ ni,sy terima dengan hati yg terbuka. Semoga kisah yg dikisahkn di dlm blog ini dapatlah kita semua mengambil iktibar dan berjuang untuk menjadi manusia yg baik dlm mendapatkn sesuatu yg terbaik dariNya.

Ahlan wasahlan,..

~semoga Allah meredhai hidup "aku",sy serta kalian~ aaminn... <3

3 comments:

Minda Hilang said...

wow dh ada blog skrg

Unknown said...

...hmm...
aktiviti masa lapang :)

Unknown said...

...cik blogger...